utazzunk

Friss topikok

  • Krm Istvan: Izland csodaszép lehet. Tetszik nagyon a blogod amúgy, a többi bejegyzés is igazán érdekfeszítő. I... (2014.02.11. 14:16) Reykjavik
  • peliatan: Szia! Köszönöm és méltányolom szorgalmadat. Nem hiába írtad le, érdemes és érdekes volt olvasni. A... (2013.10.26. 19:23) Irán, Iraq 2.
  • AzUtazó: @malenykij polgar: Nem csak az árakkal volt probléma. (2013.09.19. 09:42) Irán, Iraq 1.
  • tg_mak: blog.sleepinginairports.net/2013/02/18/scientists-say-to-let-farts-fly-on-airplanes :) (2013.03.10. 00:43) Palesztina
  • AzUtazó: @ibizavida: Ez olyan köszönjük Emese hozzászólás volt. (2012.05.06. 16:15) Ibiza

2012.04.04. 20:12 AzUtazó

Budapest-Thessaloniki-Bergamo-Budapest

 Budapest – Thessaloniki – Bergamo – Budapest

 

 

 

Erről az útról csak azért készül beszámoló, mert már kezdek unatkozni.

Hol volt, hol nem volt, volt egy jegyen árpilis 3ára Thessalonikibe, azzal a tervvel, hogy 4-én jövünk vissza. Viszont a kedves Wizzair is elkezdte össze vissza pakolgatni a járatát, így ez a járat is átkerült 3-ról 2-re. Viszont így már sok kedvem nem volt maradni Szalonikibe, mert irreáliasan magasak a szállás árak, de hogy a repjegy ne vesszem kárba (300ft volt és több mint valószínű, hogy pontokból fizettem), így vásároltam mellé 5€-ért egy Thessaloniki Bergamo jegyet a Ryanairtől és szintén 5€ (pontokból) egy Bergamo Budapest jegyet a Wizzairtől.

 

A 6.45ös induláshoz 5.55-re értem ki a reptérre, ahol sor egyáltalán nem volt és mindenhol azt lehetet hallani az ott dolgozok beszélgetéseit kihallgatva, hogy mi lesz velük. Mire átértem a biztonsági szolgálaton, 6.03 már az volt kiírva, hogy Boarding close. Kényelmesen oda sétáltam az emberünkhöz ( halványan reménykedve, hogy lehet itthon maradok és nem kell oly sokat várakozni Bergamoba) megkérdeztem, hogy tényleg befejeződött e beszállás vagy csak rossz a kiírás. A második volt a nyerő rossz kiírás.

A gépen összesen kb 120 ember volt. Valentin volt a kapitányunk (nagyon fiatalnak látszott az első tiszttel egyetembe) és több, mint a valószínű, hogy az egyik cabin crew az régen Malévos volt. Végül az első sorban ültem, de olyan fura volt, mert sehogy nem volt jó :D Se elfeküdni nem tudtam, se megdönteni az ülés, se a lábamat felrakni. Fura volt.

Végül pontosan idő előtt egy picivel érkeztünk meg első Wizzaires gépként Thesszalonikibe. Ahol több számomra érdekes dolog volt. Az egyik, hogy folyamatosan emelkedtek és jöttem vissza a tűzoltó repülőgépek, gondolom valahol tűz volt. A másik pedig, hogy volt ott egy Germanwingses gép, amit 4 tűzoltó állt körül és valamit nagyon néztek a gép álján viszont késve nem indult.

Thesszaloniki repteréről azt kell tudni, hogy van ingyen wi-fi, gyrost nem lehet kapni és az indulási oldal elől indul a busz egyenesen a vasútállomásra. A jegy a néninél váltva 80cent, buszon váltva automatából 90cent, ha át szeretnél szállni, akkor 90cent és 90 percig érvényes.

2 órás várakozás után ismét gépre szálltam és irány Bergamo, ahol Isten tudja hányszor fordultam már meg és még hányszor fogok.

Az út eseménytelen volt. Elég sokat aludtam viszont, amikor ébren voltam, akkor gyönyörű tájak, tengerpartok mellett haladtunk el. Fényképezésre nagyon jó lett volna, de hát úgy is csak repülök és plázázok, ahhoz minek fényképező… Nesze neked én balfasz.

Bergamorol hagy ne írjak semmit max annyit, hogy gondoltam laikusan, ha itthon regisztrálok a Disney oldalán ( mert itt a plázában nem hagyja) akkor be fogok tudni jelentkezni és fogok tudni netezni. Hát nem! )

Indulás előtt 6 órával tértem vissza a reptérre. Aludni akartam, de a biztonsági őr 10 percre rá ott termett, hogy már megint rosszul gondolom a dolgot. Így hát átmentem a biztonsági ellenőrzésen és ott feküdtem le. Bár sokáig nem tartott, így elkezdtem nézni az olaszok utazási szokásait.

Egyet mondjon meg nekem valaki. Ha jól emlékszem egy gépbe 96 (bár lehet hogy csúnyán fölé lőttem) kézitáska fér a csomagtartóba. Lamenziába úgy, hogy a beszállás elején nem voltam ott 116ot számoltam össze, mármint gurulós cuccot és papíron a 180as számot is láttam. A vicces az, hogy mindenkinek belerakatják a keretbe a táskáját, ha nem fér bele belepasszírozzák, ha úgy se megy félre állítják és ötleteket adnak, hogy férhetne bele. Láttam olyat, hogy a csaj a negyed táskáját kipakolta. Kézbe vitt fel három pólót, egy laptopot meg még valami kacatot. Érdekes….

Gondoltam megszámolok még egy olasz járatot, hogy mi a helyzet a gurulósokkal. Bari járatra esett a választásom, mert az nem késik (délután 14 Ryanair gépből 7 késett, 5 jelentősen másfél órát meghaladóan). Szóval állok itt a járat előtt egy óra múlva indulna (20.15), már fejlődik a sor, majd nagy zúgolódás. Felnézek és mit látnak szemeim. Ritardo… New Time 23.30. Ciki.

Csak néhány példa: Santiago de Compostella: 17:35 helyett 19:45; Brindisi 20:00 helyett 21:10; Bari 20.15 helyett 23:30; Barcelona-Girona 20:30 helyett 22:00; Buvé 20:30 helyett 21:30;  

Úúú azok az arcok…  Bari                              20:15 helyett 23:30 Update: Bari:     Cancelled

                                   Barcelona – Girona      20:30 helyett 22:00 Update: Girona: Cancelled

Ennyiszer 250€t kifizetni nem lesz piskóta…

De most látom: Madrid 21:25 helyett 23:55; Barcelona 21:20 helyett 23:30

Hogyan fagy le az ember arcáról a mosoly című fejezetet láthattuk.

Frissít a táblázat Budapest – Ritardo. Hehe 25 perc késés, hülye Ryanaires… Ja, hogy a Wizzairhez van kiírva….

He he Ryanair Budapest 21:40 helyett 22:40 :D érdekes, hogy csak indulás előtt 40 perccel jöttek rá…

Az egész pedig megfejelve azzal, hogy Galambos Lajos volt az útitársunk hazafelé.

Szólj hozzá!

Címkék: budapest ryanair wizzair bergamo thessaloniki


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzunk.blog.hu/api/trackback/id/tr74364109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása