utazzunk

Friss topikok

  • Krm Istvan: Izland csodaszép lehet. Tetszik nagyon a blogod amúgy, a többi bejegyzés is igazán érdekfeszítő. I... (2014.02.11. 14:16) Reykjavik
  • peliatan: Szia! Köszönöm és méltányolom szorgalmadat. Nem hiába írtad le, érdemes és érdekes volt olvasni. A... (2013.10.26. 19:23) Irán, Iraq 2.
  • AzUtazó: @malenykij polgar: Nem csak az árakkal volt probléma. (2013.09.19. 09:42) Irán, Iraq 1.
  • tg_mak: blog.sleepinginairports.net/2013/02/18/scientists-say-to-let-farts-fly-on-airplanes :) (2013.03.10. 00:43) Palesztina
  • AzUtazó: @ibizavida: Ez olyan köszönjük Emese hozzászólás volt. (2012.05.06. 16:15) Ibiza

2010.09.22. 19:21 AzUtazó

Az orosz vízum - Szívatás magasfokon.

Úgy volt, hogy nem kellesz, de aztán mégis. Verzió A: Tranzit vízum. 10 napig érvényes 9800ft, meghívó nem kell hozzá. 17-én érkezek Novosibirsken keresztül Moszkába és 22-én megyek tovább Kievbe. Szépen kultúráltam küldtem egy levelet az orosz nagykövetségre, hogy ebbe az esetben milyen vízum kell nekem. Visszaírnak, hogy tranzik. Mondom hurrá. Hozzávalók:

1 útlevél és annak fénymásolata (helyben nem fénymásolnak véletlenülse)

1 biztosításról szóló papír, anélkül nem léphetsz az országba

Ki és beutazásnak a feltételei esetembe befele a repülőjegy, kifele a vonatjegy. A vonatjegy már csak azért is érdekes, mert 45 nappal indulás előtt lehet csak foglalni. Fél napig kerestem, míg találtam egy orosz oldalt, ahol megtehettem.

1 igazolvány kép

1 szállásfoglalásról szóló papír

1 vízumkérelem

30 percig áltam a követség előtt (utcán) mire beengedtek. Csávó nézegeti, kiemeli az adatokat, számolgat az újján. Elmegy ide oda, már hót ideg vagyok. Visszajön:

Akárhogy is nézem ez turista vízum lesz. Mondom fasza, de levelet írtam, visszaírták, azt mondták tranzit vízum stb. Elmegy. Visszajön az e-mailemmel kinyomtatva. Na mondom fasza nyert ügyem van. Mire ő... De nem ők ezt nem így gondolták. De mondom oda van írva. De NEM. 5 napot vagyok Moszkvába és az már nem tranzit. Mondjom jó, mit lehet tenni? Vigyorogva mondja semmi baj, mert írok szállásnak, az küld meghívót és minden happy.

Hazajövök írok a szállásnak, ami visszaír, hogy persze persze 1000 rubel. Na most mentek el anyátokba! Most ott tartok, hogy tanul kint a legjobb barátom, aki elvileg tud szerezni meghívót, baráti alapon vagy ha nem megy irány az utazási iroda vízumdíj + 4500 plusz ÁFÁ-ért megcsinálják.

 

Azt már le se írom, hogy a kínai vízumomat elrontották, visszamegyek hogy na cseréljék ki. ÁÁÁ azt nem lehet, pedig oda van írva a papírra dec. 10-én lépek az országba erre kiállítják nov 30-ig. Na jó ebbe én is ludas vagyok, mert 20 nappal később mentem vissza :) De könyörgöm, addig konzulátusról konzulátusra jártam...

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzunk.blog.hu/api/trackback/id/tr182316016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása