utazzunk

Friss topikok

  • Krm Istvan: Izland csodaszép lehet. Tetszik nagyon a blogod amúgy, a többi bejegyzés is igazán érdekfeszítő. I... (2014.02.11. 14:16) Reykjavik
  • peliatan: Szia! Köszönöm és méltányolom szorgalmadat. Nem hiába írtad le, érdemes és érdekes volt olvasni. A... (2013.10.26. 19:23) Irán, Iraq 2.
  • AzUtazó: @malenykij polgar: Nem csak az árakkal volt probléma. (2013.09.19. 09:42) Irán, Iraq 1.
  • tg_mak: blog.sleepinginairports.net/2013/02/18/scientists-say-to-let-farts-fly-on-airplanes :) (2013.03.10. 00:43) Palesztina
  • AzUtazó: @ibizavida: Ez olyan köszönjük Emese hozzászólás volt. (2012.05.06. 16:15) Ibiza

2010.12.25. 12:19 AzUtazó

És az összegzés

Amire mindenki kíváncsi. Mennyibe került?!


Repülőjegyek kerekítve 200.000 Ft

Budapest – London – Kuala Lumpur – Siem Reap, Saigon – Danang – Hanoi – Bangkok,

Kuala Lumpur – Seoul – Beijing – Novosibirsk – Moscow

 

Költőpénz, amit én adtam bele: 300.000 Ft

                   amit kaptam: kb. 100.000 Ft

 

Hogy pontosan mi mennyibe került, az  a leírásban megtalálható, összesítést sajnos vagy nem sajnos nem csináltam, mert ahhoz lusta voltam és szerintem túl nagy munka lett volna.

Amit biztosan tudok, hogy naponta 30 dollárból, azaz 30X197 Ft-ból éltem, volt hogy ez sokkal kevesebb volt, 10 dollár, volt hogy sokkal több.

Összességében a napi 30 dollár tökéletesen elég és a pénzem is kifutotta. Igaz itt kicsit ferdítek, mert amennyivel többe került az orosz vízumom, mint amire számítottam pontosan, annyival kellett kitoldanom az utolsó napot vagyis 30 dolcsival.

Az útközben felmerülő költségeket, mint buszjegy, vonatjegy akármilyen kiadás, mind a napi 30 dollárból sikerült kihozni.

Táskám hazafele több mint 20 kg-osra hízott. Köszönhetően a temérdek pólónak és szuvenyírnek, amit vettem.

Nagyobb dolgok, amik szintén belefértek a napi 30 dollárba: North Face dzseki $62, 120l-es North Face táska $24, festmény az Angkorról $10, fali kép kínából 2mX0,5m $15, Sapai kirándulás 2 napos $55, Halong bay-i kirándulás $65, egy hét Koh Phanganon beachfrontos bungalowban kajával szintén kevesebb, mint napi $30, orosz vízum :) $110, vonatjegy Kiev-Chisinau-Kiev $60 és a rengeteg póló kb. 20 darab :D

 

És, ami szívfájdalmam de nem fért bele, akárhogy próbálkoztam nem tudtam kispórolni a Demilitarizált zónába történő kirándulás Észak és Dél Korea határán. Ez $47 dollár lett volna.

 

Természetesen ehhez hozzájönnek a vízumok költségei pluszba, amit itthon csináltattam:

            Kínai normál esetben 8000, de nekem 20.000 Ft,

            és egy bukott indiai, ami 16.000 Ft volt.

 

Gyógyszerek, oltások költségei kb. 33.000 Ft

 

Telefonszámlák, haha amik nem engem terheltek :)

 

Egyszóval a 68 nap távollét, 11 országban, 10 repülés, két kontinens, sok – sok új és értékben felbecsülhetetlen emlék, olyan helyek, mint Kuala Lumpur, Bangkok, Angkor, Saigon, Phi Phi, Szingapúr, Seoul, Nagy Fal, Novosibirsk, Tiraszpol, ezek összesített ára körülbelül 700.000 Ft. Ebből a saját pénz, 500-550.000 Ft körül volt, de azt kell mondjam, hogy minden egyes forint, cent, won, yuan, lei, rubel, bhat stb. teljes mértékben megérte az árát!

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzunk.blog.hu/api/trackback/id/tr702538298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása